Szerződési feltételek ( á.sz.f.)

1.1. Az oldal üzemeltetője a termékek készítője, azaz a szolgáltató:
 
 Molnár-Gulyás Anikó E.V. "kisadózó" ( Csengelino)
Nyilvántartási szám: 369002680
Adószám: 66633477-1-24
Tevékenység kezdete: 2014.05.09
Székhelye: 5742 Elek, Kölcsey utca 88
 
Minden tartalom, ideértve a  kép (kivételt képez a Hordozók bevetésen mappa, mely a beküldők engedélyével közöltek), írásos anyag a szerző: Molnár-Gulyás Anikó tulajdona. Ezeket felhasználni, akár részben, akár egészben csak a szerző írásos hozzájárulásával lehet.
 
 
1.2. Elérhetőség és panaszkezelés:
 
Képviselő: Molnár-Gulyás Anikó E.V. "kisadózó"
 
Email: csengelino@gmail.com
70/4560541
5742 Elek, Kölcsey utca 88
 
 
2.0. Általános tudnivalók
 
 
2.1. A szolgáltatás tárgya egyedi termékkészítés, mely lehet hordozó eszköz, hordozós kiegészítő ( táska vagy hordozós takaró, azaz felöltő) hozott vagy általam biztosított alapanyagból ( pamut sávoly, keresztsávoly, pamut vászon dekor, felöltő v. takaró esetében általam biztosított polár és Kent alapanyagokból).
FIGYELEM! A megrendelés során megadott méreteket érdemes 3-szor utána mérni és csak azt követően add le a megrendelésed! A pontatlan méretek megadása miatt felelősséget nem vállalok!
2.2. Az oldal nem webshop, tehát készletet sem hordozóból, sem táskából, sem takaróból nem tartok. Alapanyag beszerzés részben készletről, részben egyedi beszerzés során történik. Egyedi beszerzés  minden esetben feláras. 
 
2.3. Megrendelés
 
A termékek megrendelése mindig egyedileg történik. Attól függően, hogy táskát, hordozót vagy takarót szeretnél, válaszd a a honlap Megrendelés menüponjának a megfelelő részét.
 
2.3.1. Megrendelés menete
 
0.pont kérdéseid letisztázása után, ha mellettem döntesz, adok egy időpontot varrásra. Ez még semmire nem kötelez, csak helyet biztosít a varratási előjegyzésben. 
Megrendelésed akkor válik hivatalossá, ha a megrendelőlapot elküldted, illetve a teljesen általam biztosított alapanyagok esetén az előleg befizetésre került)
 
1. A megrendelés elindítása minden esetben a megrendelőlap elküldésével kezdődik ( ehhez segítség a Gy.I.K. menüpont 1.része).
A megrendeléssel a megrendelő elismeri, elfogadja és magára nézve közelezőnek tartja az á.sz.f.-et és a Gy.I.K menüpontot.
Megrendelés regisztráció nélkül történik, viszont kötelezően meg kell adni: név, számlázási és szállítási cím, telefonszám, email cím. Ezen adatokat későbbi egyeztetés, panaszkezelés és beazonosítás céljából őrzöm, harmadik fél számára ki nem adom, kivéve futárszolgálatnak kézbesítés céljából.
Hibás kitöltés és pontatlan méretek esetén a szolgáltatót nem terheli felelősség! Ha tévesen adtad meg az adataidat,   mielőbb vedd fel a kapcsolatot a szolgáltatóval írásban (email-ben) a csengelino@gmail.com -on!
 
 

A megérkezett megrendelést visszaigazolom írásban, mely nem automatikus válaszlevél, minden esetben szmélyre szabottan történik, ha 72 óra múlva nem kapsz visszaigazolást a megredelésedre, hívj vagy írj!  A megrendelés feldolgozása munkanapokon 8-16 óra között történik.

A válasz email-ben adok egy időpontot a varrásra előjegyzésre ( ha még nem kaptál volna), mely mindig az adott leterheltség függvénye és csak útmutatásként szolgál! A tényleges varrási időpont ettől eltérhet rajtam kívülálló okok miatt, pl. beszállító késedelme, késve küldött/ érkezett alapanyag, betegség, illetve téli időszakban a hordozós takarók készítése miatt, ezokból a megrendelőnek joga van a szerződéstől elállni, de a szolgáltatót anyagi felelősség nem terheli ( nem kötbéres szolgáltatás!)

2. Elküldöd a varrásra szánt kendőt a honlapon szereplő címre:  Molnár-Gulyás Anikó
5742 Elek, Kölcsey utca 88
 Vagy általam adott alapanyag esetén a megrendelő kifizeti a 10.000 Ft előleget babahordozó eszköz rendelésekor, a megadott számlaszámra  átutalással ( egyúttal a megrendelő elismeri, hogy tisztában van az előleg fogalmával)
 
Előleg fizetés szükséges a következő esetekben is, ha az alapanyagot a készítő biztosítja: 3000 Ft előleget bármely táska típus rendelésekor, valamint 2000 Ft-ot, ha pénztárcát rendel.
 
 
Molnár-Gulyás Anikó ( OTP Bank) 11773054-00708193 .
Figyelem! Csak átutalás lehetséges, vagy készpénzben személyes átvétel esetén.
Banki befizetés, PayPal, Rózsaszín csekk nem.
 
 
Hozott kendő esetén a kendőt higiéniai okokból mindig frissen mosva ( új kendőknél avatva) és simára szárítva kérem elküldeni a honlapon szereplő címre az előjegyzett varrási időpontot megelőző héten legkésőbb. A szennyezett kendők miatt szennyezett termék/eszköz keletkezne, amely az üzletpolitikámmal ellentétes. A szennyezett kendők (vagy új kendő esetében az avatatlan kendők) minden esetben mosásra (avatásra) kerülnek szabás előtt, mely díját (+500 FT) a megrendelő köteles megtéríteni a szolgáltatónak( illetve a szolgáltató a térítési a követelését el is engedheti).
 
A termék elkészüléséről írásban értesítelek, a számla is ekkor kerül kiállításra. A számla  összege Ft-ban értendő, az Árak menüpontban szereplő árak a készítés általánosságára vonatkozik és bruttó árak, szállítási ktg-et nem tartalmaz! Ha a készítés során egyéb anyagra is szükség van, az árváltozás jogát fenntartom! 
 
Figyelem! A megrendelés akkor válik hivatalossá, ahogy a változtatás is, ha azt megrendelőlapon teszik! Levélben vagy közösségi fórumon ( Facebook) leadott módosításokat a készítő nem köteles figyelembe venni!!!!
 
 
2.4. Alapanyag kiválasztása
 
A honlap Alapanyagok menüpontjában szereplő elérhetőségeknél az alapanyagok színei árnyalatilag eltérhet. Emiatt a szolgáltatót felelősség nem terheli! Heveder, csatok(műanyag), cipzár, tépőzár csak fekete színű lehet, más variáció nem lehetséges. Táskák esetében a bélés a külső résszel harmonizál, de nem választható!
 
3.0. Fizetés
 
3.1.  Olyan termékek esetében, ahol az anyagot is a szolgáltató, azaz én biztosítom (pl. sávoly, dekorvászon, bizonyos keresztsávoly anyagok esetében), a megrendelő a szolgáltatónak 10000 Ft előleget fizet ( vagy egyéb termékek esetében lásd feljebb,  egyben kijelenti, hogy ismeri az előleg fogalmát).
Elállási idő a megrendelés leadása és visszaigazolása után 15 munkanapon belül, kivéve, ha sos készítés áll fenn, és a termék gyártása már elkezdődött ( elállási jog érvényesítéséhez görgess lejjebb).  Az előleg tartalmazza az egyedileg beszerzett anyagok rendelési költségét és árát, egyben biztosítékul szolgál, hogy a megrendelő a készíttetett terméket átveszi. 
3.1.  Hozott anyag esetén a biztosíték maga az anyag, előleg fizetéstől eltekintek.
 
A számla kiállítása a végösszegről a termék elkészülése után történik, mely összeget a termék elküldése előtt kérem előre utalással teljesíteni az alábbi bankszámlára:
 
Molnár-Gulyás Anikó
11773054-00708193 ( Otp Bank)
 
 

4.0. Csomagküldés

 
A megrendelt termékeket a Magyar Posta aktuális díjszabása ellenében vagy  DPD Futárszolgálat kézbesíti a cég honlapján feltűntetett díjszabás ellenében. Utánvéttel nem küldök csomagot! Küldés mindig az elkészülést (előjegyzést) követő héten történik, kivéve csúszás esetén.
 
Személyes átvétel előzetes időpont egyeztetés mellett  a honlapon levő címen lehetséges, kizárólag kp-es fizetés mellett.
 
 
 
 
 
 
 
 
5.0. Rendeléstől elállási jog:

A megrendelés a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló rendelet alapján internetes vásárlásnak minősül.


14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) ………
b) …….
c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

Egyedi megrendelés esetén tehát speciális feltételek vonatkoznak a megrendelő elállási jogára.

Hozott anyagból történő varrás esetén a megrendelő elállhat a megrendelésétől írásban (indoklás mentesen), illetve módosíthatja azt újabb megrendelőlapon történő megrendeléssel az első rendelés leadása utáni 15. napig, legkésőbb a varratási előjegyzés hetét megelőző nap éjfélig, tehát ha a varratás pl. 2017 év 11 hó 1. hetére van előjegyezve, ami hétfővel kezdődik és vasárnapig tart, akkor ezen hetet megelőző hét vasárnap 23:29 percig ), de maximum  a megrendelt termék kiszabásáig. A kiszabott termék utáni a megrendelés visszavonásakor a  felszabdalt kendőre kártérítési igény le nem adható! A kendő, vagy darabjai visszaküldésének költsége ilyenkor a megrendelőt terhelik! Spec. esetben a kiszabott, de meg nem varrt termék esetén külön díjat számítok fel (szerkesztési, díj, szabási díj), melyet a megrendelő köteles számomra megtéríteni!
Általam adott ill.beszerzett alapanyag esetén, ha a megrendelés alapanyagára vonatkozóan változás történik, csak abban az esetben fogadható el felár mentesen, ha a módosítás a az eredeti megrendelést követő 3. munkanapon belül történik és az alapanyag nem lett megrendelve.
Automatikusan törlődik a megrendelés, ha hozott anyagból készül a termék és az anyag az előjegyzési időpontig nem érkezik meg a szolgáltatóhoz és ezt a megrendelő nem jelzi, vagy az előjegyzést nem követi megrendelés(spec. eset). Postai késedelem nem ebbe a kategóriába tartozik (ha a késedelmes kézbesítés miatt csúszik a teljesítés, az nem törli a megrendelést, de a készítésben csúszás keletkezik, melyért a szolgáltató, vagyis én nem tartozok felelősséggel).
 
 
 
6.0. Adatok védelme
 
Az általatok megadott személyes adatokat későbbi visszakövetés céljából tárolom, harmadik fél részére tovább nem adom ( kivéve a futárszolgálat részére, kézbesítés céljából)
 
7.0. Garanciális feltételek (lsd itt)
 
8.0. Rendelés előtti próba
 
A megrendelőnek joga van készítés előtt kipróbálni az általa kiválasztott terméket. Erre lehetőséget ad a Vándor hordozó program, helyi Babaklubok, tanácsadók, illetve személyesen, előző időpont egyeztetés mellett nálam.